Robienie biznesu w sieci to dziś niełatwe zadanie, ogromna konkurencja powoduje, że trzeba się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych klientów, by byli skłonni w tej chwili u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli rozpowszechnianie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze zwyczajnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że być może ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itd. O ile uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przemian, ale najpierw powinno się taką listę posiadać. Jeśli mamy i pragniemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw dostać coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co najważniejsze odpowiednie dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: google zakupy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz