Terapia rehabilitacyjna po wypadku

Po bardzo groźnym wypadku komunikacyjnym to musimy sobie zagwarantować najlepszych rehabilitantów. Tak było w moim przypadku. Przenigdy zresztą uprzednio nie spodziewałem się, że znajdę się w takiej trudnej sytuacji życiowej. Dodatkowym problemem była depresja, która pojawiła się natychmiastowo ponieważ takie akurat mam skłonności. Przypadkowo uczestniczyłem w wypadku komunikacyjnym, który skończył się dla mnie połamanymi nogami , a oprócz tego żebrami.



Więcej jeszcze doszła tutaj kontuzja główki. Ucierpiał również kręgosłup. Przez długi czas nie wiedziałem właściwie co ze sobą zrobić. Leżałem w szpitalu nieruchomo i rozmyślałem jedynie o wszystkich najbardziej negatywnych scenariuszach. Na szczęście pojawił się masażysta oraz świetny taki lekarz, który zapoznał mnie z innymi pacjentami. Bardzo szybko stworzyliśmy grupę wsparcia w zakresie pomocy psychologicznej. Dzięki temu mogliśmy regularnie przeanalizować wszystkie najistotniejsze działania medyczne i przygotować się do terapi, którą daje gdański rehabilitant . Sama natomiast fizjotrapia była już nastawiona na mocno indywidualne działanie. Każdy wszakże miał inne kontuzje , a ponadto inne złamania. To właśnie zadecydowało tutaj o indywidualnym podejściu.

Rehabilitacja musiała być przygotowana pod kątem każdego ewentualnego pacjenta. Z tego poprawnie byłem bardzo zadowolony. Udało się opracować razem z medycznym doświadczonym rehabilitantem wszystkie bardzo istotne ćwiczenia rehabilitacyjne. Przekazał mi również tutaj pewną radę życiową - coś co cię nie zabije to wzmocni. Wówczas właśnie zrozumiałem, że właściwie bardzo szybko mogę się pozbyć stanów depresyjnych. Wstąpił we mnie duch walki. Zacząłem regularnie każdego dnia ćwiczyć i to bardzo intensywnie. Oczywiście nad wszystkim czuwał kinezyterapeuta, abym znowu nie przesadził i na przykład nie złamał ponownie nogi lub ręki.

Potem wszedłem w posiadanie wszystkich najważniejszych podręczników rehabilitacyjnych, ponieważ przyszedł moment na absolutnie już indywidualne ćwiczenia.

Chodziło o samodzielne ćwiczenia realizowane każdego dnia w domu. Właśnie tym wszakże kończy się za każdym razem taka profesjonalna rehabilitacja. Trzeba przygotować się na intensywne funkcjonowanie, by doprowadzić organizm do porządku. Szybko zresztą można tutaj wyrobić sobie pewne metody pracy, które będą nastawione na nasz organizm. Nasze ciało jest w każdej sytuacji do pewnego stopnia inne, więc należy tutaj wiedzieć, czego oczekują nasze mięśnie , a oprócz tego kości. Jakiś czas również chodzę w tym momencie na rehabilitację do punktu rehabilitacyjnego, gdzie jest oceniany stan fizyczny , a oprócz tego psychiczny. W ten sposób wiem, że wszystko jest u mnie w porządku i dobrze wykonuję ćwiczenia.
Sprawdź również informacje na stronie: rehabilitant Gdańsk.

0 komentarze:

Prześlij komentarz